HTML

HUNter

Game tesztek,vélemények,játék stylusok és mod-ok bemutatása.

Friss topikok

Címkék

Bemutatkozás

lezuvius 2012.04.09. 21:07

 Most inditom blogom Gege a haverom tanácsa miatt. Röviden rólam :eddig volt szinte minden jo konzolom (ps1,ps2,nintendo,xbox,wii,és most xbox360-on gamelek) viszonylag sok játékot végig vittem(kb. 100-200db) és annál is több gamen játszottam(300 játék körül van)
viszonylag jó gamernek mondthatom magam mer COD mwr-en nem sokan voltak a top 100-bol akik jobbak/olyan jok voltak mint én De mw3-on is elértem a 4-es prestiget és csupán 6-7szint kellett volna az 5-öshöz ja és a FaZe clan tagja vagyok/voltam. Röviden ennyit rólam most meg inkább arról beszélek,hogy mi céllal született meg ez a blog: Gege haverommal arról beszéltünk,hogy nincsenek igazán jó játék tesztek KIVÉTEL: gamekapocs őket nagyon szeretem ők igazán jól fogalmaznak.Tehát az a blog célja ,hogy leirjam a gamekkel való észrevételeim és tanácsot adjak,hogy érdemes -e megvenni az adott gamet melynek tesztjét nézzni/olvasni fogják.
Elsöre ennyi remélem senki sem aludt bele és igyekszem minnél elöbb leirni első tesztem.
Addig is nézzbe ide: http://nintendofan.blog.hu/

Címkék: bemutatkozás rólam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lezuvius.blog.hu/api/trackback/id/tr304374129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása